Merhaba arkadaşlar
Malum r10 da tüm ülkeden üye var 😊
sizce nerede yaşamalıyım
isteklerim
yeşil
havası temiz
tercihen deniz ya da göl manzaralı
bahçe içinde geniş ev. daire de olabilir ama en az 150m2 net olmalı
kalabalık şehir hayatını sevmiyorum
taşınmayı düşünüyorum
cevaplar için şimdiden teşekkürler
not: arkadaşlar eklemeyi unutmuşum 😊 soğuğu sevmiyorum
ne yanan ne de donan bir yer olmamalı
mesela erzurum dadaşkent yerleşim olarak çok hoşuma gidiyor ama erzurum soğuğu benim için aşırı fazla
ekleme:
hayatımın geri kalanını ailemle geçireceğim bir yer olmalı arkadaşlar
ciddi bir karar yani