3.5 a düşmüyecegi kesin

türkiyede borç olarak yabancı para alınırmı hiç hocam . allah kurtarsın
Türkiye'de banka harici TL borç verebilecek yürekli insanlar kalmadı hocam.. İster istemez bankada kredi limitin doluysa TL harici kaynaklara bakacaksın.
İster TL, ister döviz, ister altın... Borç ödeyenin Allah yardımcısı olsun.
Ben bu kurları kendim için alım fırsatı olarak değerlendiriyorum, alım yapıyor olsam da düşse de üzülmem. Uzun vadede zarar etmeyeceğimi bildiğimden TL'nin değer kazanması sevindirir.
Konuyla alakalı olarak; ben bu pozisyonda olsam gelir garantisi varsa / sonradan faiz oranları düştüğünde varsa
revize yapabileceğim kredilerden kredi çekmeyi tercih ederdim. Günün sonunda zararlı olsam bile kur baskısından kurtulmuş olurum. Elbette herkes parasına / yapısına göre hareket edecektir.