Amerika Türkiye'ye herhangi bir yaptırım uygulamadan borcun ödeyebileceğiniz kısmını ödeyin derim. Çünkü Amerika'dan S400 yaptırımının Y si açıklandığı anda dolar ve euroda ralli başlar maalesef.
valla ne yapsak bilemedik hocam, bi yandan da şimdi kredi çekip borçları kapatıp sadece bankaya borçlanma fikri dönüyor kafamda.