cdermnx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha çok düşeceğini düşünmüyorum şahsen hatta 2021in ortasından sonra tekrar yükseleceğini düşünüyorum. Allah kolaylık versin hocam, döviz borç ödemek bayağı zordur. Allah işinizi arttırsın.
saolun hocam Allah razı olsun.