Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Konuyu görmüşken bende şunu sorayım bilen arkadaşlar varsa.
Spor Extra+ - Sezonluk Paket kullanıyorum şu anda. Akşamki maçı izlemek istiyorum onun dışında Türkiye ligi izlemiyorum zaten. Sizin bu 50 lira aylık olan paketi de göremedim ben şu an. En mantıklısı nedir benim için?