Bizim hoca da sınav zamanı herkese 80 verir geçer istisnasız. Ödevi 100lük verdim 30 verdi. İtiraz ettim 80e çıkarttı falan. Senin yerinde olsam okulumu yakma pahasına savaşırdım fakat elinde bir araya getirebileceğin somut şeyler az. Ve savaşıcaksanız birlik olmalısınız yoksa direnişinizi kırmak çok kolay olur. Madur öğrencilerin aynı şeyleri senin ile beraber yapmalılar ve bir gün biri bile çıkıp aman boşverdim ben derse olan kalanlara olur. Açık uçlu soruların dezavantajı bu. Cevaplar birbirine benziyordu kopya der, pdfdeki cümleler ile örtüşenler vardır kopya der. Ben de bu dönem 80'den yukarı not alamadım %100 doğru ve yeterli olmasına rağmen cevaplar. Ama işte sana göre yeterli olan hocaya olmadımmı olay bitiyor. Hocam bir gün kağıdımı incelemek istedim hoca "normalde kimseye göstermiyorum" dedi. Nasıl bir düzen varsa dilekçe bile yazsan göstermeyecek hocalar var. Garip. Bir de o kağıdı incelerken hocayla, hoca bir şeyler yapıyor ve kılıfına öyle bir uyduruyor ki öyle kala kalıyorsun. Sanki 10 dk önce böyle düzen mi olur yakarım yıkarım diyen sen değilmişsin gibi

Çünkü konu hakkında senden daha bilgili ve şunu eklememişsin, ben size böyle öğrettim bunu da eklemen gerekirdi bu cevap yetersiz der yine yırtar olaydan.