Evet 1.175 TL alış girmiş birisi şimdi gördüm.1.175 steam bakiye olarak elinize geçiyor yanlız.Ben nakite dökmeye çalıştığınızı sanıyorum ? Nakitte de sitelerden satsanız yine aşağı yukarı o fiyatlar çıkar hocam.Ya teklif bekliyorum demeyeceksiniz ya da teklife saygı duyacaksınız doğru muyum ? Neyse kolay gelsin.
ben teklifinize saygısızlık yapmadım sadece uçuk fiyatlarla gelmeyin dedim. teşekkür ederim