Nivrasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç unutmam üniversite'de bir hocanın sınavına 4 kere girmiştim ve 4 kere aynı soruları sormuştu. 4. kez girdiğimde artık yazmadan sözlü sorsa cevaplayabilecek kıvamdaydım tüm arkadaşlarım geçti ben ve iki kişi kaldık. Üniversite'de hoca bırakmak istedimi bırakır, üzerine giderseniz o ders zindan olur zorunlu değilse değiştirirsiniz zorunluysa hoca değişsin diye beklersiniz geçmek için.
Bu nasıl bir sistem ya, bizim ders sadece videolu olan ders ve sadece bu dönem aldık yani ilerde problem oluşturamaz, sonuçta itiraz edince tekrardan incelenmeyecek mi bu sınav, aynı şekilde farklı bir dersten de beklediğimden düşük aldım, hocaya mail yoluyla durumu izah ettim sağolsun 40 soruluk ödevimi tekrardan inceledi ve yanlışımı teker teker açıkladı.