Hiç unutmam üniversite'de bir hocanın sınavına 4 kere girmiştim ve 4 kere aynı soruları sormuştu. 4. kez girdiğimde artık yazmadan sözlü sorsa cevaplayabilecek kıvamdaydım ,sınav sayısal, tüm arkadaşlarım geçti ben ve iki kişi kaldık. Üniversite'de hoca bırakmak istedimi bırakır, üzerine giderseniz o ders zindan olur zorunlu değilse değiştirirsiniz zorunluysa hoca değişsin diye beklersiniz geçmek için bende o zamanlarki heyecanım ve hırsımla şikayet edicem onu yapıcam bunu yapıcam dedim ettimde hoca değişine kadar 2 sene geçemedim o dersten. Son sınıfta olsaymışım mezun olamayacakmışım