Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. Akademisyenlerin siyaset ile ne işi olur ya? Ne iğrenç bir düzen var Türkiye'de.
Sağ olun hocam, ne yazık ki böyle

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sınav sorularını ifşa etmeniz size yarar sağlamayacaktır. Eğer bi problem varsa okul yönetimine şikayet edin olmadı rektörlüğe
Haklıyken haksız duruma düşersiniz böyle
Soruyu sileyim mi hocam, okul yönetimine de şikayet edemiyoruz derdimizi anlatabileceğimiz hiç kimse yok, herkes oyalıyor.

Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben anlıyoum seni de sistem böyle, akademik dünyadaki hiyerarşi askeriyeden beter, böyle somut olmayan ifadelerle savunmadan bişey çıkmaz diye düşünüyorum, öğretim görevlilerin insiyatifine olağanüstü bi durum olmadığı sürece pek bulaşılmaz.
Peki hocam, nota itiraz edemez miyiz, sonuçta verdiğimiz cevaplar belli (%100 olmasa da ders kaynağına göre tamamen doğru) ve aldığımız farklı farklı notlar belli..