Hocam başımıza gelen tüm olaylarda oklar ygsyi engellemeye çevriliyor. Normalde arkadaşların finali ve bütleri tamamen bitmesine rağmen bizim okulda büt tarihleri bile belli değil.
Ben anlıyoum seni de sistem böyle, akademik dünyadaki hiyerarşi askeriyeden beter, böyle somut olmayan ifadelerle savunmadan bişey çıkmaz diye düşünüyorum, öğretim görevlilerin insiyatifine olağanüstü bi durum olmadığı sürece pek bulaşılmaz.