Yasak değil her bankanın aidatsız kart seçeneği olması zorunlu. Aidatsız karta geçiş yapmak isteyebilirsiniz. Bankanızı arayın aidat iptali istediğinizi söyleyin bankaya göre harcama hedefi falan vererek iptal edebilirler çoğu banka ise kartı kapattırmak istiyorum deyince geri arayıp iptal ediyorlar ama seneye yine aynısı olur