Avrupa'da yaşayanlar niye bulunduğu ülkeye entegre olmak adına o dilde ya da o kültüre ait video çekmiyor da,
Türkiye kıskanıyor mu? Market alışverişi, otomobil fiyatı karşılaştırması çekiyor?
Youtube'ta zibilyon tane böyle içerik var.
Avrupa sistem çok iyiyse otur keyfini çıkar birader.
Oraya gidip de hala buradan iki tık almaya çabalıyorsan; sen de hala buradan medet umuyorsun demek ki.
Gittin diye sende de birşey değişmemiş yani.
İyi ki çektin videonu. Avrupa'nın bizi kıskanmadığını öğrendik sayende.
Sorsan bizlere faydası olsun diye yaptım derler.