Liviston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 liradan açık arttırmaya koymayı düşünüyorum mantıklı mı ?
Siz daha iyi bilirsiniz hocam ben bu konuda yanlış yönlendirme yapmış olmayayım.