Arkadaşlar selamlar,

normal şartlarda izinsiz sms gönderimi suç. Ancak birçok numaradan sürekli sms geliyor. Bu işin yasal bir boşluğu mu var? Yasak olmasına rağmen sms gönderimini nasıl yapabiliyor firmalar?