Aklıma birkaç sene öncesi geldi. Forumda her gün kripto paralar veya pumpla alakalı konular açılırdı.
Piyasa sonra düştü. Bitcoin 6-7 bin dolara kadar indi. O zamanlar kimse forumda bitcoinle alakalı konu açmadı
Yani diyeceğim o ki; bitcoin çok konuşuluyorsa düşmesi yakındır.