SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arattım 2013'te de öyleymiş. Eskiden kalma bir mesele sanırım. Moderator @Mf.Rub; bile öyle açmış.
https://www.r10.net/jenerik-domain/1...-org-3gte.html
@Mf.Rub; o zamanlar mod değil sanırım çekingen davranıyor