Konu
R10 SANSÜR niye atıyor olabilir?
05-02-2021, 04:04:00
#16
SeliM
Arattım 2013'te de öyleymiş. Eskiden kalma bir mesele sanırım. Moderator
@
Mf.Rub
; bile öyle açmış.
https://www.r10.net/jenerik-domain/1...-org-3gte.html