merhaba, hesap satacaktım mailin içinde kadri-ye kelimesini geçiyordu tabi tire koymadan özel mesajdan gönderiyorum. sansür attı. 2-3 kere en sonda fotoraf olarak gönderdim, bunun sebebi nedir sizce ?