2000*400 diye biliyorum hocam
2000 × 400 uygundur.
Profilime bakabilirsiniz ama şimdiden uyarayım profilimde somurtmak yasak.

gülümsüyorum hocam
hocam bağlığa r10 kapak hk yazmışsınız dedim ne oluyor

600x400 diye biliyorum ben
evet şimdi farkettim yanlış anlaşılıyor
sanırım 2000x400 kullanacağım teşekkürler