emrekurumaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
600x400
Enderbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2000*400 diye biliyorum hocam
Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2000 × 400 uygundur.

Profilime bakabilirsiniz ama şimdiden uyarayım profilimde somurtmak yasak.
gülümsüyorum hocam
denizemekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bağlığa r10 kapak hk yazmışsınız dedim ne oluyor 600x400 diye biliyorum ben
evet şimdi farkettim yanlış anlaşılıyor

sanırım 2000x400 kullanacağım teşekkürler