Konu
Hangi Logo Daha Güzel ? R10+
04-02-2021, 23:09:07
#9
kvp
helpful
CCTNKY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 veya 3 olabilir.
Ogu2 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2-3
fatihalgul432 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 bence
nub910 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bana da 4 hoş geldi
Berkayyildirim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 diyorum
Bekirjimm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sanki 2 gibi
XantibieN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 bence hoş, ama daha güzelde olabilir hocam.
Herkese değerli fikirleri için çok teşekkür ederim. Şuanda 2-3 arasında kaldım, hayırlısı olsun