AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben hiç bir şey demedim ve iftira falan da atmadım. Bu çıkışınızın amacı bilinçaltınızı döktü, kişi kendinden bilir işi. Psikoloji nedir bilir misin? Küfür de etsen farklı bir cevap vermeyeceğim. İyi akşamlar.
Evet siz saf ve masum yaklastiniz ve bende icimi doktum cok dogru siz bir sey demediniz haklisiniz cok ozur dilerim evet
Bilmeyip laf atmak cesaret isi
Sizin konularima bakip imali mesajinizda art niyet yoksa bende yanlis anlasilmaya mahal vermemek icin aet niyet olmadan aciklama yaptim