Selamlar,
Tasarım hakkında ufak bir öneride bulunacaktım.
Tasarımın arka plan ve renkleri gayet hoş ve güzel. Lütfen şu r10 logosunu arka plan ile uyumlu veya farklı bir şey ekleminizi öneririm (: (Öneri konusudur)
Mesela bu tasarımlar gayet hoş ve yerinde olmuş. Sizin fikriniz nedir?
"
R10'u yeniden tasarladım!" Konu başlığı atan arkadaşlar, buna bi el atmanız da fayda var. (
Ü. yapılmış gibi durmuyorlar. (X: