Selamlar,
Tasarım hakkında ufak bir öneride bulunacaktım.

Tasarımın arka plan ve renkleri gayet hoş ve güzel. Lütfen şu r10 logosunu arka plan ile uyumlu veya farklı bir şey ekleminizi öneririm (: (Öneri konusudur)



Mesela bu tasarımlar gayet hoş ve yerinde olmuş. Sizin fikriniz nedir?



"R10'u yeniden tasarladım!" Konu başlığı atan arkadaşlar, buna bi el atmanız da fayda var. (Ü. yapılmış gibi durmuyorlar. (X: