Koinimde benim hesabımı kapatmıştı. Mail attığımda yeni e posta ile kayıt yapabilirsiniz demişlerdi. Paribu'da bazen coinleri değerinin altında gösteriyor. Binance en sağlamı sanırım.
Sanırım içinde biraz para kalmıştır o da şuan misal veriyorum 10 tl o günün 10 tl si şuan 5k