Çok uzun zaman oldu pek hatırlamıyorum ama sanırım zaten program üstünde klavyesi olan bi pencere şeklinde açılıyor ve dökümanı kaydettiğin zaman word olarak kaydediyordu hocam. Ufak bi program zaten maksimum 10MB bişeydir, yükle görürsün kolay kullanımı
Aynen hocam indirdim bakıyorum sağ olun.