Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şanslıymışsın demek ki ben bunca senedir kar ile satış yapan görmedim. al sat yapanlar belki pazar fiyatından aşağısına alıp kar ediyor olabilir.
kendim dahil envanterimi satıp bıçağa çevidim kolay satarım diye daha sonrasında çok uzun süre ucuz bir bıçak için bile satışıyla uğraştım pazar fiyatının %50 den fazlasına zarar ederek zar zor satabildim

steama giren para kolay kolay çıkmıyor
Hocam hiç kasmadım kendimi aldım 180 e ilk bir ay oynadım 240 a bynogame sonra 230 a bir bıçak aynı şekil bir ay sonra 300 e.