Ben ne zaman item alsam cs go da kârla satıyorum.Hem oyun içinde havan oluyor hem para kazanıyorsun
şanslıymışsın demek ki ben bunca senedir kar ile satış yapan görmedim. al sat yapanlar belki pazar fiyatından aşağısına alıp kar ediyor olabilir.
kendim dahil envanterimi satıp bıçağa çevidim kolay satarım diye daha sonrasında çok uzun süre ucuz bir bıçak için bile satışıyla uğraştım pazar fiyatının %50 den fazlasına zarar ederek zar zor satabildim
steama giren para kolay kolay çıkmıyor