GianC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kim, neden oyun içindeki bir bıçağa 1100 tl verir ki?
5 haneli rakamlara satılan bile var, csgo piyasasında orta sınıf bir item diyebilirim.
Ayrıca alıp zevkini çıkardıktan sonra yine aynı rakamlara satabildiğiniz için çok sıkıntı olmuyor, bu kafa yapısından çıkmak lazım artık : )