Nephiliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu şimdi ne yapıyor? Başkalarının sayfasını satılığa çıkartıp, bana parayı yolla sayfa bilgilerini sonra atarım diyip, parayı alınca ortadan mı kayboluyor? Ne güzel iş cidden. Ülke bunlardan doldu. Cezası da yok. Ne güzel iş.
Benin sayfamin adini kullanarak birden fazla kişiye satmaya calisiyordu insanlar salak teyit etmeden para gönderiyorlar.
Her gun en az 5-8 arasi mesaj geliyordu satilik mi hala diye