Aylardır stoğu aradığım bir ürün 200 adet stok eklediği an satın aldım elinde stok var ama tek kişiye bu kadar fazla veremem diyor buradan anlıyorum ki anlayışlı olmayıp işlerini zorlaştırıp ürünü almam gerekiyor koskoca firmalar stok takibi bile yapamıyorsa bu işi bırakmalı
Tekrardan merhaba,
Eğer fiyat veya stok hatası varsa bu çalışanın başına patlar buda maaşlı personelin epeyce canını sıkar muhtemelen firma onu çalışanından tahsil eder

eğer böyle bir durum ise fiyat veya stok hatası orta yolu bulun derim.
Ama yok 200 stoğu 1 kişiye satamam diyorsa o başka