Evet arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi her şeyi düzgün şekilde kurduk fakat sorunu anlamadım.
Yaptığımız işlemler :
- Ubuntu Linux (64-bit)
- ESXi 6.7 and later (VM version 14)
- wisecp 2.2 sürümü
- autovm
WISECP paneline girdiğim bilgiler (ip numarasını düzgün şekilde girdim *** şeklinde değil. Burada gözükmesini istemediğim için bu şekilde gösterdim.)
autovm üzerinde oluşturduğum api
aldığım hata
nerede yanlış yapıyorum veya hatam nedir yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Merhaba PM iletebilirseniz detaylı bir şekilde yardımcı olabiliriz.