ryse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu piyasa uçmadan önce sorsanız windows tabanlı toplayın derdim. Fakat pandemi sonrası piyasa öyle uçtu ki Maclerin fiyatları göze batmamaya başladı. Ayrıca madencilik (mining) dolayısıyla ekran kartları tavan yaptı. Bu piyasada ben Mac alır geçerim ama burada kişisel tercihleriniz önemli etken.
Mac özelliklerine sahip bir pc için en az 15k yine cepten çıkarmam gerekecek ve kullanım ömrü olarak sanırım Mac kadar uzun ömürlü olmayacaktır diye düşünüyorum hocam.

Video edit, shop , web sitesi tasarım ve kodlama gibi alanlarda az çok bilgim var ve mevcut bilgisayarım yavaşladı ve verim alamıyorum. Vereceğim parayı max 2-3 ayda amorti edebileceğim ama yine de bi sorayım dedim kullananlara