Konu
Anlık Modum Muhtemelen Hepimizin Modu :D
03-02-2021, 20:37:58
#4
Keras
Ersa111 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ahahahahaha abi napalım 25 yaşında altımızda maserati olmadıktan sonra ne anlamı kaldı yaşamanın
Ben öleyim o zaman?