Bunu piyasa uçmadan önce sorsanız windows tabanlı toplayın derdim. Fakat pandemi sonrası piyasa öyle uçtu ki Maclerin fiyatları göze batmamaya başladı. Ayrıca madencilik (mining) dolayısıyla ekran kartları tavan yaptı. Bu piyasada ben Mac alır geçerim ama burada kişisel tercihleriniz önemli etken.