Merhabalar, tapu üstünde kapanmış icra dosyalarını nasıl hızlıca kaldırabiliriz? İcra müdürlüğü biz Tapu müdürlüğüne yazıyı gönderdik diyor ama çok uzun sürüyor işlemler bir hızlandırmanın yolu yokmudur?