Fiyat güncellemelerini yapan eklenti ile alakalı bir durum sanırım. bizim de 2.x sürümünde kullandığımız döviz çeviri kullanıyorduk, sepette döviz için yazdığımız fiyatı çekiyordu (10 dolar yazdıysak 70 tl göstereceğine 10 tl gibi) biraz meşakkatli bir durum.
@FBAJANS; konu ile ilgili destek olacaktır size. 3x sürüm sorunumuzu kendisi çözmüştü. kolay gelsin.