Normalde olmaması gereken bir şey ancak işlem onay almamış bile olsa zincirde gözüküyorsa er yada geç işlem tamamlanır hocam. Ben daha askıda kalan bir işlem görmedim.
Not: Kriptoyu borsadan ibaret sanan kişileri görmek gerçekten üzücü.

Neyse yazdığım yorumda herhangi bir yatırım tavsiyesi bulunmamaktadır. İşlemin en kısa zamanda onaylanması umuduyla iyi çalışmalar dilerim hocam.