Elinizdeki bütün hesapları alacağım diye pm geldi
Dönüş yaptım. Bir daha yazmadı.
Aynı kişi bir hafta sorna tekrar yazdı Bir daha yazmadı.
Farklı kişi pm attı bütün hesapalrı alacağım diye mesajları okudu Bir daha yazmadı.
Google maps kayıt yapıyorum. işletmesini açtım ödeme yapıyorum dedi Bir daha yazmadı.

Sövmek yasak biliyorum ama, Beğen butonunun yanında SÖVDÜM butonu olsa tıklayacağım.

Artık böyle insanları direk engelliyorum bir daha muhattap olmak ve görmek istemiyorum.