trolldayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam görüşünüze saygı duyuyorum öncelikle fakat insanların beklediği nezaket kuralları var olumsuz olmuş olması sorun değil benim için adama bilgi vermek parayla değil sonuçta ama 10 tane adam pm isteyip cevap dahi vermezse sizde ister istemez rahatsız olursunuz. Sonuçta ortada ayrılmış bir zaman var dışarda bile bir malı satarken müşteri almasa bile kibar olanını tercih edersiniz.
Bunu nezaket olarak görmek yanlış. Tanıtım yazısı alacağımızda bile 15-20 konudan pm istiyoruz. Olumlu olan 3-5 tanesine geri dönüp hesap bilgisi isteyip işlemleri tamamlıyoruz. Şimdi o kalan 15 taneye tek tek almayacağımızı yazmak büyük işsizlik gerektiriyor. Her özel mesaj arası bekleme süreleri ile birlikte en az 15 dakika uğraş gerektirir. Forumda aynı gün 2-3 farklı konuda iş yapmak istesek bütün günümüzü forumda pm işlerine harcamamız gerekir. Bu forumda olup, vaktini böyle bu denli boş şeylere harcayacak birileri olduğunu sanmıyorum. Yani dediğim gibi cevap vermemek zaten olumsuz bir anlam taşır, o yüzden bu konularda alınganlık yapmadan herkesin ticaretine bakması gerekir