Her PM'e dönüş yapılacak diye bir zorunluluk yok. Bu yüzden de kimseyi yaftalamak doğru olmaz. Adam tanıtım yazısı alıyordur, link alıyordur sadece kriterlerine uyana dönüş yapar. Post kasmak için isteyenler de yok değil ancak üyelik yaşı belirli bir süreyi geçen kişiler genelde bu amaç doğrultusunda PM istemez. Bu durumda profili inceleyip o alanlarda alımlar mı yapmış veya diğer konulardaki mesajlarının içerik dolgunluğu nasıl diye bakıp buna göre PM atarsanız potansiyel alıcılarınız ile muhatap olmuş, onlar için zaman harcamış olursunuz. Bu arada benim de bazen dönüş yapmadıklarım olsa da genelde nezaketen dönmeye çalışıyorum.