Rusyada tutuklanan muhalif lider için halk sokaklara dökülüyor.. Tabiki kıyaslama yapmadım fakat Rusya gibi bir ülkede bile ciddi gösteri sokak hareketleri oluyorsa bu insanı düşündürüyor...
Avrupada da bir çok ülkede farklı nedenlerle kitlesel protestolar var.. Tesadüfmü sizce? Komplo teorisi üretmeyi sevmem ama üzerinde konuşulması gereken bir konu..
Komplo teorisi öyle olmaz zaten, Anunnakiler deseniz, Nibiru yaklaşıyor deseniz mesela, Zeta reticuliler ile serpo projesi deseniz, kadim inşaatçılar deseniz ne bileyim galaktik federasyondan falan bahsetseniz komplo teorisi diyeceğim ama bunlar ile komplo teorisini yan yana koyamadım.
Boğaziçi Üniversitesinde bir haksızlık hukuksuzluk yaşandı ve bunun üzerine bir tepki oldu, böyle bir atama olmasaydı haliyle ortak bir nokta bulmaya çalışmayacaktınız. Rusya'nın güdümünde değiliz, onlarda olaylar çıktığı için bizde de olay olmadı anlayacağınız. Hele hele küresel çapta hiçbir olay olmadı. Amerika'da yaşanan Afrika kökenliler yapılan polis şiddetini hemen hemen protesto etmeyen Avrupa ülkesi yoktu, bizde George Floyd için yürüyenleri ve Amerikan polisini protesto eden eylemcileri gördünüz mü hiç? Demek ki ortak bir nokta yokmuş. Zaten bizde protesto gibi bir hak maalesef yok gibi bir şey. Fransa da bir zammı protesto eden halk istediğini alıyor ve protestolar bitiyor mesela, bizde kayyum bir rektör hak etmediği ve tepeden indiği koltuktan kalkma zahmetine bile girmiyor. Biz tam kapanma deyip duruyoruz 1 yıldır, ne olur bizi en azından 2 hafta evlere tamamen kapatın diyoruz yalvarıyoruz resmen ama sabah çık akşam gel haftasonu çıkma vs. saatleri bile aklımda kalmadı saçma sapan uydurma bir sistemsizlik ile adına kısmi kısıtlama denen enteresan bir şey uygulanıyor. Avrupa ve Amerika ise biz özgürüz tamamen kapatamazsınız, maske bile takmayız diye kitlesel eylemler düzenliyorlar, bizde sıkı mı maske takmamak? Avrupa maskeye bile karşı yani düşün aramızda uçurumlar var yani kıyaslamayı geçtim, en ufak benzerlik dahi yok.