Türkiye'de sokak hareketi mi var? Bir şey mi kaçırdım acaba, ülkemizde uzun yıllardır kimsenin hiçbir şeyi protesto edemediğini düşünürsek bir yanlışlık olmalı. Sadece bir üniversitenin öğrenci ve öğretim görevlilerinin istemediği bir rektörü protestosuna " sokak hareketleri " diyecek haliniz yok, bu çok yerel bir olay diye düşünüyorum. Kullanmayı tercih ettiğiniz kelimeler daha geniş kitlelerin daha yaygın protestolarını anlatmak için kullanılır, Rusya'da yaşananlar ile uzaktan yakından alakası yok bu arada, umarım kıyaslamıyorsunuzdur. Tamam Putin ile yönetiliş şeklimiz benzeşiyor fakat orada durum sanki biraz daha geniş kitlelere hitap eden adalet arayışı ve haksızlığa karşı direniş söz konusu, geniş çaplı bir toplumsal hareket diyebiliriz.