kurumlar da öyle demiş ancak anayasada bu iptal olması gerek zira devlet dairelerinde işlem başarısız olmuş ise hak kaybına neden oluyor
İş mahkeme ve bekleme süresi devreye girdiğinde yazılan trafik cezasına bile iptal için açılan şikayetlerde ceza iadesi karar kılınıyor. Ama gel gör ki piskolojik yıpranma bekleme, evrak işleri git gel prosedürü vs sıkıntı.