tapudaki evi almak isteyen biri tapuya gidiyor harcı bankaya yatırıyor 5 kardeş, harç öncesinde okey deyip imza veririz derken iş ciddiye bindiğinde 1 kardeş imza vermiyor ve satış olmuyor tapuya yatırılan tutar 7500 TL civarı ve adam ne yaptıysa parayı alamadı banka üzerinden tapuya harç yatırılmış
(Tapu işlemlerin başlaması için harç ödemesi peşin yapılır bilginize)