Ben genelde ortalamayı düşürmeyi tercih ediyorum, yani atıyorum 40 bin liralık 0.32'den aldıysam ve 0.20 seviyelerine geldiyse 40 bin liralık daha alıyorum en azından 0.32 beklemek yerine alt kademeden paramı dengeliyorum.
XRP için kendimden örnek verirsem al sat yaparken yüksekten yakalandım ortalamayı düşürmek için neredeyse en dipten aldım şuan 10 bin yerine 2 bin zarardayım
Risksiz olmuyor maalesef
Aynı şekilde yapıyorum bende mantıklı olan da bu bence farklı fikirler alabilir miyiz diye yazdım ama millet nedense yazmaktan çekiniyor