bir tiryakinin desteksiz şekilde sigarayı bırakması sadece intihardır. tekrar başlayıp hayat enerjini yok edersin sadece. çare; KETEM. champix diye bir ilaç verdiler bana. günde 2 paket içen ben, 3 paket içen annem 1 ayda sigarayı bıraktık. dün 1 yıl oldu içmeyeli.