Hocam ben 3-4 yıl içtim sigara sonra baktım ki çok masraflı ve sağlığıma zarar veriyor sürekli bırakmak istiyordum ama bırakıp geri başlıyordum sonra hasta oldum falan bi bıraktım tam bıraktım sigaralı ortamlara bile girmemeye başladım ilk 2 hafta falan içesiniz baya geliyo ama sonradan hayat normalleşiyo bir şekilde allen carr ı izleyebilrsiniz youtubeden bıraktıkdan sonra arada bi izleyip kendimi iyiki bırakmışım diye motive ediyorum. 50-60 yaşında rezilce ölmek istemiyordum sigara yüzünden. stresi yada ne biliyim rahatlatıyo sanıyorsunuz ama tam tersi daha kötü yapıyor.