GundogduYakici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır 8 kullandıktan sonra zaten fazlan olur eksiğin olmaz her türlü geliştirebilirsiniz
Anladım Hocam Teşekkürler
celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bildiğim kadarıyla tamamen son versiyona göre bir eğitim yok. Bence en güncel eğitimi bulup o hangi sürümü kullanıyorsa onu kurun. Zaten aşağı yukarı yapı aynı biraz kendinizi geliştirirsiniz ardından son sürüme geçip dökümantasyon sayfalarından ilerleyebilirsiniz.
Dökümasyondan ilerleyeyim diyorum bende hocam bakalım eğtim bulabilirsem