biliyorum alakası yok hocam alakası var demedim ki, gmail e de denedim yeni fmail açtmı maalesef
@Ayzeta; nickli arkadaş bir çalışan kod verdi sağolsun 5 gün önce almıs ama sanırım bu son koddu, bir daha alamayacağız gibi :/
sanmam hocam merak etmeyin bitmez bitsede 10 15 kişi toplanıp tek lisans alır herkes kullanır. çare tükenmez
plesk vps satanlar nasıl satıyor sanıyorsunuz tek lisansı tüm müşterilere uyguluyorlar. yoksa o vps paraları alır uçar