Hocam Esxi üzerine kendi network ün den static ip verdikten sonra DHCP' de açıksa ek bişey yapmana gerek olmaması lazım. Cihazın geldiğinde esxi kurup doğrudan network e bağlayıp bir vm kurup denemelisin.
2 tane cihaz aldim az once. Geldiklerinde ESXi kurup denemesini yapacagim. Insallah istedigim sonucu alirim. Cok tesekkurler.